lördag 18 september 2010

Snart hemma!

Nu är det sex dagar tills jag är hemma. I Sverige. Kan inte beskriva hur awesome det känns.
Jag ska få träffa min familj.. Det var ungefär fem månader sedan. Sjukt. Kompisarna också.

Jag ska få träffa Liv. Ett helt nytt tillskott till våran galna skara. Känns konstigt att inte ha träffat henne än. Jag menar, hon kommer ju bli en av de viktigaste personerna i mitt liv, men ännu har jag inte fått se henne, hålla i henne och prata med henne. Ser fram emot att få lära känna henne ordentligt. Det kommer jag inte hinna med under den korta perioden jag är hemma nu, men det är en början i alla fall.

Val imorgon. Jag är lite orolig men samtidigt förväntansfull. Jag har inte tappat tron på Sverige. Vi kommer välja rätt.

Annika (mamma 2) och Stina kom igår. Det var väldigt trevligt. Givetvis för att de är trevliga och mycket bra sällskap men också för att Anna har längtat sinnessjukt mycket. Blir glad när hon är glad.

Ikväll blir det Epra! Köttparadiset på jorden. Jag och Anna kommer få våran sedvanliga köttfrossa då vi alltid äter för mycket, men det är det värt.



Vilken otroligt kass och bristfällig uppdatering. Fuck it.

Ha det bra! Ät, läs och sov mycket/ My de Klonia

2 kommentarer:

  1. My!! Uppdateringen äger. Såg din familj idag. Kändes lite lustigt att se Ante, Nora och Yvonne eftersom ni alla är så sjukt lika. Då blev det lite mer påtagligt att jag inte sett dig på jättelänge. Och så kom jag på hur mycket jag saknar dig!! Skjuter undan de tankarna en aning annars. Snart får jag iaf krama dig!!!! :)

    SvaraRadera
  2. jag gillar din uppdatering my :) sjukt bra! ska bli kul att se dig! helt underbart faktist! som vi har längtat. och vad är det för köttställe du snackar om? låter ju awesome. käften bara vattnas här. saknar dig. tänker på hur hårt jag ska krama dig

    SvaraRadera