tisdag 26 oktober 2010

Bedrövligt

Mina uppdaterings skills är bedrövliga. Jag förtjänar inte att ha blogg..

Eller jo, klart som fan att jag gör. Jag är ju awesome.


Vet inte riktigt varför jag skriver nu heller. Har väl lite tråkigt antar jag. Sitter på jobbet och det ringer minimalt, gött men trist.


Vad ska man skriva om då? Vad som händer och sker kanske. Har hänt en del sen sist faktiskt, jag har varit hemma bland annat (det var awesome).

Jag fick träffa allihopa, hela familjen och alla vänner. Vart väl mest tid spenderad med familjen faktiskt, det kändes viktigast att prioritera. Men polarna träffade man ju också.

Och de finns ju alltid kvar ;) Hänt mycket med dem sedan sist, och när jag säger mycket så menar jag MYCKET. Gött de! Lite förändring är alltid intressant.


Jag träffade Kim och Liv.

Liv. Vilken liten underbar tjockis. Hon är så lik Kim att det blir väldigt förvirrande. Känns som att man tittar PÅ Kim ibland, som hon såg ut på bebis fotona, men sedan upptäcker man att den vuxna Kim står brevid och då vaknar man till lite.

Fick ett beautiful halsband också, av Kim och Robin. Jag kan ju tyvärr inte vara med på namngivningen så den present jag fick var en födelsedags/gudmoder gåva. Det står Liv på ena sidan och My på andra. Jag har på mig det 24/7, så hon är alltid med mig även fast jag inte är hemma.


Kim, kim, kim, kimmelim. Jag saknar henne. Mycket. Det väl väl ändå Kim jag umgicks mest med när jag var hemma. Och Liv då men hon är ju given.

Det var väldigt trevligt. Kändes precis som old times fast nu är det new times. Ni kanske inte förstår vad jag menar men det gör söstra mi fo´ shoe’.


Saknar morsan också givetvis. Och mongona.


Ja, det var ett hemst informativt och givande inlägg detta. Bedrööövligt.



Over and out.


Ha det bra, ät läs och sov mycket/ My de Klonia

2 kommentarer:

  1. synd att du inte han hem till mig och hälsa på SAKNAR DIG MYSAN
    kram mamma2

    SvaraRadera
  2. Saknar dig också. Trevligt att läsa lite från dig. Släpp prestationen....
    Älskar dig min finaste hypkondriker!

    SvaraRadera