måndag 28 september 2009

Födelsedag..

Japp, då har man officiellt fyllt 19 år. Kul. Att fylla 19 är menlöst, det pratade jag och Fia om nyligen. 18 år firas med dunder och brak och när man fyller 20 år får man köpa ut vilket är awesome och förtjänas att firas ordentligt! Men 19.. det är ett fis år. Inget bryr sig, inte ens du själv. På de flesta födelsedagar känner man sig ändå ganska speciell, man blir firad av nära och kära och får massa uppmärksamhet. När man fyller 19 känns det bara.. blankt. Vet fan inte ens om mina usla vänner komp.smer komma ihåg att gratta mig, ännu har jag inte fått sms från någon av dem bara lite släkt och bekanta. Vet inte ens om jag vill bli grattad, what for liksom? GRATTIS du är 19, woho?... dålig stämning och pinsam tystnad eftersom att INGEN BRYR SIG OM NÄR MAN FYLLER 19!!!

Så jag hoppas dagen som kommer flyter på som vanligt, SSDD (same shit differen day). Ska träna och det är nice.
Vilket kul och inspirerande inlägg detta var. NOT! Men eftersom det varken är kul eller inspirerande att fylla 19 så ska fan inte inlägget rörande födelsedagen vara det heller!

Ha det bra, ät, läs och sov mycket / My de Klonia

p.s kommer dock säkerligen bli grattad på facebook eftersom det kommer stå klart och tydligt på min sida att jag fyller år. Det är ju grädden på moset på denna patetiska födelsedag. Så tack för eventuella grattningar på facebook, verkligen orginellt. Om du vill gratta mig skicka ett sms för fan eller ring, sitt inte hemma och känn dig nöjd för att du i farten skrev en kommentar på facebook. Haha vad roligt det skulle vara nu om ingen grattade mig på den omnämna sidan, får jag äta upp den sarkasmen. Aja nu ska bitterfittan dra och läsa. Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar