måndag 21 september 2009

Försök nummer 2

Ja, då ska man försöka hålla igång en blogg igen. Det gick ju inte så lysande med den förra, kände inte att jag hade allt för mycket att säga plus att jag var usel på att uppdatera. Men nu känner jag mig hågad att åter välsigna alla med regelbundna visdomsord.
Jag kom också på att man bloggar inte för andra, eller borde inte göra det, man gör det för sin egen skull. Sen om andra vill läsa och eventuellt kommentera det som skrivs så är detta bara välkommet. Men det är inte huvudsyftet eller det man skall sträva efter!
Att hitta tiden för att skriva blogg var också ett problem, men eftersom jag för tillfället är emellan två jobb så ska nog inte tidsfrågan vara ett bekymmer.
Vill också förvarna redan nu, i första inlägget, om att jag är extremt dålig på att stava. Även detta med särskrivning är ingenting jag anser mig själv behärska till fullo. Trots denna brist på kunskap vill jag meddela att jag har mycket övertygande betyg i Svenska A, B och C så tro inte illa om mig bara för att stavningen inte sitter där den ska. Anledningen till att jag meddelar detta nu är för att undvika välmenande, fast väldigt irriterande, kommentarer när det då och då kommer dyka upp stavfel av olika slag. Så, eventuella anmärkningar som kommer rörande ämnet tänker jag hänvisa till detta, det allra första, inlägget!

Med det sagt hoppas jag att ni kommer finna nöje i denna enkla blogg som jag skriver för min egen skull. Ha det bra, ät, läs och sov mycket / My de Klonia

1 kommentar:

  1. you did it mysan, nu blidde det ju riktigt fint! :D
    jag lovar att inte kommentera eventuella stavfel.

    kom hit snart, vi flyttar om 24 dagar! :/
    puss <3

    SvaraRadera