tisdag 17 november 2009

Livet

Hade tänkt att bara skriva lite allmänt om hur livet ser ut denna vecka.
Jag fick Vera i söndags, vilken underbar hund! Så mysig och snäll. Hon är pigg när hon ska vara det och chill när det är dags för det. Idag och igår har sett ganska lika ut. Jag går ut med henne på en promenad, ca en timme, vid halv nio. Sen går vi hem och chillar/sover ett tag. Vid två-tre tiden går jag ut med henne igen och sen slutligen en gång på kvällen. Hon får mat på morgonen efter jag ätit frulle och på kvällen efter jag ätit middag. Än så länge har jag inte tröttnat ;)

Imorgon ska jag in till eskilstuna på tjejkväll (med Vera givetvis), sedan på torsdag har jag möte med socialen angående försöjningsstöd. Hoppas det går bra. På torsdagskvällen är det träning på gymposs och på fredagen är det match mot Lindesberg, tror jag. Under lördagen ska jag och Vera upp till min morbror i Stockholm och umgås. Slutligen så ska jag på söndagen träffa Jannes (Mammas killes) barn.
Kul med en liten händelserik vecka för en gång skull!!

Ha det bra! Ät, läs och sov mycket/ My de Klonia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar