måndag 1 mars 2010

It hurts so good.


Idag var jag på en jobbintervju. Tjänsten är i Spånga, Stockholm, som elevassistent till en 13 årig kille. Verkar vara ett extremt intressant jobb, svårt, men intressant och jag tror helt ärligt att jag skulle vara bra som det. Så det hoppas jag på, kommer få veta vilken dag som helst nu!

Jag håller också tummarna för en annan sak som jag inte ännu vill berätta detaljer om här. Det känns som otur att göra det innan jag vet säkert vad som händer. Men Anna, du vet vad jag pratar om och jag vet att du håller tummarna med mig!

Jag är så rastlös just nu. Har varit utan sysselsättning alltför länge, jag vill att det ska hända lite saker. Vad som helst egentligen bara det är något! Är trött på samma omgivningar och samma människor. Jag antar att det brukar bli så i min ålder, det är ju intet för intet som de flesta flyttar hemifrån i dessa år.


Nåväl, vilket inspirerande inlägg detta blev. Nu ska jag vänta på ett samtal från mina kära syster och Robin, om hon kommer ihåg att ringa!

Ha det bra! Ät, läs och sov mycket/ My de Klonia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar