fredag 9 april 2010

party party


Jaha, då var det dags igen! Fest med tjejerna imorgon. Jag är peppad och opeppad på samma gång, mest på grund av den senaste utekvällen i Eskilstuna. Något som dock är unikt för detta fest tillfälle är att ALLA kan vara med, ingen handboll och inget jobb ska komma ivägen för första gången på väldigt länge. Så närvarande blir: Jag, Anna, Fia, Amanda, Hanna, Ek, Emma, Lina, Ida och om jag inte uppfattat allt fel ska Isso vara med också. Oj oj oj vilket gäng! Vi ska förfetsa i Kalles lilla lägenhet, hoppas alla får plats, sedan blir det förhoppningsvis nybron.


Men detta är dock imorgon. Idag ska jag till Anna och mysa med henne, Annika och Stina. Viltigt att nämna är att det severas Annikas egna smörgåstårta. Mmmmmm!

Så mys ikväll och fest imorgon, bra kombo!


Tills nästa gång! Ha det bra! Ät, läs och sov mycket/ My de Klonia

4 kommentarer:

  1. så nu får man veta vilka planerna är. Det är ju tur att man läser din blogg. "last to know".

    SvaraRadera
  2. vem är du anonym?
    / anna åhlén

    SvaraRadera
  3. jag blev också nyfiken. avslöja dig anonym!

    SvaraRadera
  4. denna ute kväll blev ju inte så mycket bättre.

    SvaraRadera