måndag 10 maj 2010

Om vi går fortare så kommer vi fram snabbare!

Det är lite skralt med bloggandet nu, det ska erkännas. Men till mitt försvar har vi haft ganska fullt upp. Tung första jobb vecka, hade föreläsningar från 8-17 där alla tryckte in information som vi aldrig hört och ansåg att vi ska komma ihåg allt. Nästan alla säger att de förstår att det är mycket nu men det känns ändå som att de har höga förväntningar. Det ska dock sägas att jag och Anna låg på minus i kunskap rörande telefoni och internet innan vi kom hit så det hade nog varit lättare om vi kunde grunden. Nåväl, nu känns det i alla fall som att man har ett hum om vilka uppgifter vi har!

Finns inte så mycket mer att säga om veckodagarna; börjar åtta, slutar fem, hem, laga mat, äta mat, gå och lägga sig.
Helgerna är däremot roligare. Denna helg var det dricka fredag och lördag. På söndagen låg vi vid poolen, åt, såg lite på film på datorn och sen gick vi och såg Iron man 2 på bio. Brrraaaaaaaaaaaaaaa film! NOT. Var nog topp tio sämsta filmer jag har sett. Vart ju inte bättre av att folk höjde upp ettan till skyarna så att man hade ganska stora förväntningar också.. Två timmar av mitt liv som jag aldrig kommer få tillbaka. Eller? Haha men men nu ska jag inte klaga, vill ju inte vara bitter..!

Det var allt för denna gång. Hoppas detta dög som uppdatering (mamma?).
Ha det bra! Ät, läs och sov mycket / My de Klonia

Varje dag blir det lite Steven Lynch, går inte att tröttna på!

4 kommentarer:

  1. nöjer mig med att veta att ni har det bra saknar dig lilla my pussa Anna frän mig
    Kram Mamma2

    SvaraRadera
  2. Tack för uppdateringen!
    Kollar bloggen minst en gång varje dag.
    Idag skaffade jag skype. Ni jobbar alltså till fem så vi kan ringa efter det? Saknar er!!
    Hoppas verkligen att jag kan komma i juli :)
    <3

    SvaraRadera
  3. Det duger jättebra men det finns inget krav bara längtan och önskan att få ta del av. Hälsa Anna och var snäll mot henne :)
    Kram mamma

    SvaraRadera
  4. Och jag saknar dig. Usch vad ett år är lång tid. Men ni har det bra i alla fall, det är bra <3

    SvaraRadera